Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over een reservering of een bestelling? Neem dan contact op via:

Telefoonnummer
0594 - 699 081

E-mail
info@boerntrek.nl

Daarnaast hebben we de veel gestelde vragen hieronder alvast voor je op een rijtje gezet, staat jouw vraag hier niet tussen? Stel deze via het contactformulier!

 

Ik heb een vraag over mijn bestelling

  1. Hoe plaats ik een bestelling?
    Je komt vanuit hier meteen in het bestelmenu. Je kunt ook telefonisch bestellen.
  2. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    Een bevestiging van je bestelling ontvang je op het door jou opgegeven e-mailadres. Niks ontvangen? Kijk even in je ‘ongewenste e-mail box’ of de bevestiging hier is blijven steken. Twijfel je toch? Neem even telefonisch contact op. 
  3. Ik heb geen bevestiging ontvangen, gaat dit wel goed?
    Wanneer je na je bestelling een ordernummer hebt gekregen is je bestelling succesvol afgerond. Kijk even in je ‘ongewenste e-mail box’ of de bevestiging hier is blijven steken. Twijfel je toch? Neem even telefonisch contact op.
  4. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
    Bel hiervoor zo snel mogelijk naar ons toe. Bespreek duidelijk hoe de betaling wordt opgelost. 0594 - 699 081
  5. Jullie bezorgen niet in mijn omgeving, kan ik dan niet bestellen?
    Neem even telefonisch contact op. We maken graag een passende uitzondering.

Ik heb een vraag over bezorgen / afhalen

  1. Hoe lang is de bezorgtijd?
    De bezorgtijd is grotendeels afhankelijk van de drukte. Gemiddeld duurt het 30-45 minuten voordat deze bij je is. In sommige gevallen – wanneer het erg druk is – kan dit helaas wat langer duren. Wanneer je van tevoren een ‘tijdsbestelling’ hebt geplaatst, kun je deze met een marge van 15 minuten voor en na de ingevulde tijd bij je thuis verwachten. Bestel je telefonisch dan geven wij een verwachte levertijd aan je door.
  2. Waar bezorgen jullie?
    Wij bezorgen in de omgeving Leek / Nietap / Tolbert. In overleg kunnen we altijd kijken naar de mogelijkheden. Bel hiervoor naar 0594 - 699 081.
  3. Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
    De bezorgkosten bedragen € 2,00 per bestelling.
  4. Waar kan ik mijn bestelling afhalen?
    Deze mag je afhalen in ons Eethuys. Ons adres is Bosweg 4b 9351 AA Leek.
  5. Mijn bestelling klopt niet, wat nu?
    Heb je iets anders geleverd gekregen dan je hebt besteld of mis je iets uit je bestelling? Bel dan even naar ons toe zodat wij je een passende oplossing kunnen bieden 0594 - 699 081.

 

Ik heb een vraag over de betaling

  1. Met welke middelen kan ik mijn bestelling betalen?
    Je kunt je (online) bestelling op de volgende manieren betalen. Wij geven bij bezorgorders de voorkeur aan iDeal betalingen i.v.m. de veiligheid van onze maaltijdbezorgers.
    Bezorgorder:
    - iDEAL (tijdens je online bestelling en aan de deur)
    Afhaalorder:
    - Contant
    - PIN
  2. Mijn betaling lijkt te zijn mislukt, wat nu?
    Het kan zijn dat je betaling wordt onderbroken. Denk je dat deze is mislukt? Check even of je een bevestigingsmail van je bestelling hebt ontvangen. In deze mail staat of de bestelling goed bij ons is aangekomen en hoe deze is betaald. De bevestigingsmail wordt direct na het verwerken van de betaling verstuurd. De betaling moet even worden verwerkt door de bank, dus wacht minstens 10 minuten. Heb je hierna nog geen bevestigingsmail ontvangen? Neem contact op met ons op  0594 - 699 081
  3. Hoe kan ik gebruik maken van de spaarkaart?
    Bij het afrekenen van een minimale besteding van 10 euro krijg je de optie om spaarkaart aan te vinken. Je dient de volle spaarkaart te overhandigen en het kortingsbedrag zal van de rekening af worden gehaald. Lever je de spaarkaart niet in? Dan nemen wij de bestelling weer mee retour.

 

Ik heb een algemene vraag

  1. Waar kan ik terecht met een vraag, klacht of opmerking?
    Heb je een specifieke opmerkingen, vraag of klacht over je bestelling? Deze kun je telefonisch of per e-mail direct aan ons kwijt. Heb je een algemene vraag of opmerking, mail ons dan op: info@boerntrek.nl. We doen ons uiterste best om z.s.m. te antwoorden.
  2. Hoe gaan jullie om met mijn privacy en cookies?
    Hier kun je ons beleid omtrent AVG en cookies vinden.
  3. Hoe kan ik jullie bereiken?
    Tijdens openingstijden kan je ons telefonisch of per e-mail bereiken. 
  4. Ik heb een allergie en/of intolerantie. Waar kan ik de allergenen informatie vinden?
    De informatie over de allergenen vind je hier terug.

 

Staat jouw vraag er niet tussen?

Stel deze via het contactformulier! We zullen deze zo snel mogelijk voor je in behandeling nemen.

Bosweg 4b
9351 AA Leek

Telefoonnummer
0594 - 699 081

E-mail
info@boerntrek.nl